1. Van Millingen, A., Byzantine Churches in Constantinople, Their History and Architecture (London 1912, ανατ. London, Variorum Reprints, 1974), σελ. 164· Ebersolt, J. – Thiers, A., Les Églises de Constantinople (Paris 1913), σελ. 15-16· Μαυρίδης, Μ., Βυζαντινοί Ναοί στην Πόλη (Αθήνα 1986), σελ. 34. 2. Schäfer, H., Die Gül Camii in Istanbul (Istanbuler Mitteilungen, Beiheft 7, Tübingen 1973), σελ. 82-85· Γκιολές, Ν., Βυζαντινή Ναοδομία (600-1204)2 (Αθήνα 1992, δεύτερη έκδοση βελτιωμένη), σελ. 93· Müller-Wiener, W., Bildlexikon zur Topographie Istanbuls, Byzantion – Konstantinupolis – Istanbul (Tübingen 1977), σελ. 141-143. 3. Müller-Wiener, W., Bildlexikon zur Topographie Istanbuls, Byzantion – Konstantinupolis – Istanbul (Tübingen 1977), σελ. 141. 4. Γκιολές, Ν., Βυζαντινή Ναοδομία (600-1204)(Αθήνα 21992, δεύτερη έκδοση βελτιωμένη), σελ. 93. 5. Aran, B., “The Church of Saint Theodosia and the Monastery of Christ Euergetes”, Jahrbuch der Österreichischen Byzantinistik 28 (1979), σελ. 223. 6. Pargoire, J., “Constantinople: L’ Église Saint-Théodosie”, Échos d'Orient 9 (1906), σελ. 161-165. 7. Schäfer, H., Die Gül Camii in Istanbul, Istanbuler Mitteilungen, Beiheft 7 (Tübingen 1973), σελ. 85. 8. Παλιούρας, Α., «Τα Βυζαντινά Μνημεία», στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, Η Μεγάλη του Χριστού Εκκλησία (Αθήνα-Genève 1989), σελ. 169-171. 9. Ο B. Aran διαφωνεί με τη μετατροπή του ναού σε τζαμί επί Σελήμ Β´ και πιστεύει πως αυτή έγινε κατά τα έτη 1490-91· Aran, B., “The Church of Saint Theodosia and the Monastery of Christ Euergetes”, Jahrbuch der Österreichichen Byzantinistik 28 (1979), σελ. 200-221. 10. Μαυρίδης, Μ., Βυζαντινοί Ναοί στην Πόλη (Αθήνα 1986), σελ. 35. 11. Schäfer, H., Die Gül Camii in Istanbul (Istanbuler Mitteilungen, Beiheft 7, Tübingen 1973), σελ. 83. 12. Aran, B., “The Church of Saint Theodosia and the Monastery of Christ Euergetes”, Jahrbuch der Österreichischen Byzantinistik 28 (1979), σελ. 214-219. 13. Mathews, T. F., The Byzantine Churches of Istanbul, A Photographic Survey (Pennsylvania 1976), σελ. 128. 14. Παλιούρας, Α., «Τα Βυζαντινά Μνημεία», στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, Η Μεγάλη του Χριστού Εκκλησία (Αθήνα-Genève 1989), σελ. 169. 15. Γκιολές, Ν., Βυζαντινή Ναοδομία (600-1204) (Αθήνα 21992, δεύτερη έκδοση βελτιωμένη), σελ. 93. 16. Müller-Wiener, W., Bildlexikon zur Topographie Istanbuls, Byzantion – Konstantinupolis – Istanbul (Tübingen 1977), σελ. 141. 17. Παλιούρας, Α., «Τα Βυζαντινά Μνημεία», στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, Η Μεγάλη του Χριστού Εκκλησία (Αθήνα-Genève 1989), σελ. 169· Γκιολές, Ν., Βυζαντινή Ναοδομία (600-1204) (Αθήνα 21992, δεύτερη έκδοση βελτιωμένη), σελ. 93. 18. Πασαδαίος, Α., Ο κεραμοπλαστικός διάκοσμος των βυζαντινών κτηρίων της Κωνσταντινουπόλεως (Αθήνα 1973), σελ. 18. 19. Βελένης, Γ., Ερμηνεία του Εξωτερικού Διακόσμου στη Βυζαντινή Αρχιτεκτονική (Διδακτορική Διατριβή, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Πολυτεχνική Σχολή, 1984), σελ. 144. 20. Πασαδαίος, Α., Ο κεραμοπλαστικός διάκοσμος των βυζαντινών κτηρίων της Κωνσταντινουπόλεως (Αθήνα 1973), σελ. 21. 21. Βελένης, Γ., Ερμηνεία του Εξωτερικού Διακόσμου στη Βυζαντινή Αρχιτεκτονική (Διδακτορική Διατριβή, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Πολυτεχνική Σχολή, 1984), σελ. 146. 22. Brunov, N., “Die Gül – Djami von Konstantinopel”, Byzantinische Zeitschrift 30 (1929-1930), σελ. 554· Σωτηρίου, Γ., Χριστιανική και Βυζαντινή Αρχαιολογία Α´: Χριστιανικά Κοιμητήρια – Εκκλησιαστική Αρχιτεκτονική (Αθήνα 1942), σελ. 380· Πασαδαίος, Α., Ο κεραμοπλαστικός διάκοσμος των βυζαντινών κτηρίων της Κωνσταντινουπόλεως (Αθήνα 1973), σελ. 21. |